Mides

Les mides de la postal seran:

• 595x842 pixels.
  • Podeu agafar el model de la carpeta de la vostra classe que teniu a T:.../_CARTELLS DE CARNAVAL//MODEL DE CARTELL DE CARNAVAL.
  • També ho podeu fer clicant aquí.
Contingut

El cartell ha de contenir:

• Dibuixos originals.
  • Textos obligatoris:
    • Títol: CARNAVAL ESCOLAR
    • Data.
  • Textos opcionals:
    • Un eslògan.
  • Quan comencis a treballar cal desar el fitxer com a PNG.
  • Un cop acabat el fitxer PNG cal desar-lo dins de la carpeta de la teva classe que trobaràs a. T:/_POSTALS DE NADAL.
  • El fitxer cal anomenar-lo com es detalla a continuació: Nom de la classe seguit d'un guió i el número de cadascú.
    Exemples: 1CSA-05, 2CSA-09, 2CSB-15...

Termini:

• El darrer dia per lliurarels cartells de Carnaval serà el 24.02.2014
Premis:
  • Els autors i les autores dels treballs guardonats rebran una còpia plastificada i el primer premi un llibre.
  • L'escola farà servir els cartells per anunciar el carnaval escolar.
Jurat
  • El jurat estarà format pels delegats o delegades de classe i un mestre o una mestra de cada cicle.
Altres:
  • Els cartells es faran a casa. Es pot demanar els parer dels pares, no la col·laboració.
Recomanacións
  • Cal vigilar les faltes d'ortografia.
  • Es recomanable que abans de lliurar el treball l'ensenyéssiu a Joan-Ramon qui dijous estarà a la vostra disposició a l'aula d'ordinadors de baix.
  • Mireu els cartells del curs passat que estan penjats en aquesta web.